kekalkan

kekalkan

Wednesday, April 17, 2013

Calon Wanita Pertama P134 Masjid Tanah Melaka `Tak Kenal Maka Tak Cinta'

Mungkin ramai yang terkejut disebalik pengumuman nama calon Barisan Nasional yang diumumkan semalam diseluruh Malaysia. Mungikin ada kata Calon itu tak sesuai dan mungkin akan kata ada calon yang memang diharapkan untuk mewakili mereka. Semuanya sudah tersurat dan apa yang jelas Tranformasi Najib Razak bukan sahaja dibawa ke dalam UMNO, Kerajaan malah dalam parti Barisan Nasional juga Najib Razak melakukannya.

BDJ berminat untuk mengulas mengenai seorang calon di Melaka ini apa tidaknya, mencatat sejarah apabila menjadi wanita yang pertama dicalonkan di salah satu kerusi parlimen di Melaka. Apa pun BDJ ingin mengucapkan tahniah kepada Mas Ermieyati Samsudin kerana diberi kepercayaan pucuk pimpinan BN untuk bertanding di kerusi P134 Masjid Tanah, Melaka.

Setelah diumumkan senarai calon BN di seluruh Malaysia semalam, maka bermulah kritikan dari cacai-cacai PR seluruh Malaysia, dan tidak terlepas juga pada calon wanita di P134 Masjid Tanah ini. Kritikan demi kritikan oleh cacai-cacai PR khususnya di Masjid Tanah yang telah memperlekehkan calon wanita pertama Masjid Tanah di dalam Negeri Melaka. Di sini BDJ nak menerangkan sedikit mengenai calon di P134 Masjid Tanah ini ; 
Nama : Mas Ermieyati Bt Samsudin
Tarikh Lahir : 13 November 1976
Umur : 37 Tahun
Tempat Lahir : Hospital Besar Melaka
Status Perkahwinan : Berkahwin
Alamat Rumah : No. 7227 Ramuan China Besar, 78300 Masjid Tanah Melaka











P/S Kepada pencacai-pencacai PR di Masjid Tanah, jangan dok asyik nak meroyan yer. Ini calon anak tempatan, orang tempatan, lahir di Masjid Tanah, mengundi di Masjid Tanah dan semuanya di Masjid Tanah. 

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara. 




No comments: