kekalkan

kekalkan

Monday, April 29, 2013

Edisi Kantoi Pencacai Pas Masjid Tanah Yang Penipu Besar #Pas Dun Tanjung Bidara

Sebelum memulakan cerita, BDJ Tertarik dengan kenyataan ini "So,jika dah dasar PARTI UMNO penipu, ketuanya PENIPU, pemimpinnya PENIPU, maka segala macai dan cacainya akan jadi PENIPU!!" Petikan ini di ambil dari salah satu blog pembangkang di Masjid Tanah. Rasa nak tergelak pun ada melihat kenyataan dan gelagat si tuan yang empunya blog ini hehehe .. Siapa penipu dan sesiapa yang tertipu ???

Kadang kala apabila kita bercerita mengenai sesuatu perkara atau isu tertentu, kita perlulah menggunakan fakta serta bukti yang kukuh untuk diperjelaskan kepada semua pihak. Janganlah kita menunjukkan diri kita yang tidak berapa cerdik ini demi kepentingan politik dan diri sendiri.

Semua pembaca di blog BDJ sedia maklum yang calon Pas bagi kerusi P134 Masjid Tanah bukanlah anak tempatan, setelah BDJ dan rakan-rakan di Masjid Tanah membongkar isu ini. Maka timbul lah beramcam-macam komen dari puak2 pembangkang dan pencacai Pas di Masjid Tanah ni. hehehehe

Penyokong-penyokong serta pencacai Pas di Masjid Tanah ini bukan tidak tahu yang calon mereka ini bukan dari kalangan anak tempatan. Mereka mensahihkan ceritanya melalui komen-komen di facebook. Ada yang kata tak salah biarlah dia orang luar sekalipun, asalkan dia "nak berbakti tempat isteri dia...bole tgk sini la, Kita tarak tipu maa". Lihat artikel di bawah ini ;


Kenyataan di atas merupakan salah seorang pencacai dan penipu besar Pas di Masjid Tanah ini. Yang pelik dan menjadi tanda tanya pada BDJ serta rakan-rakan yang lain. Adakah isteri kepada calon PAS ini betul2 berasal dari Melaka??? Hebat juga ada pencacai Pas mengatakan yang isterinya orang GADEK. "Bini dia org gadek....so ade mslh ke?" Sila lihat artikel di bawah ini ;


Jadi persoalannya di sini, siapa yang menipu??? dan siapa yeng tertipu??? Untuk makluman kepada penduduk di P134 Masjid Tanah serta pengundi-pengundi di Masjid Tanah, jangan lah kita tertipu dan terpedaya dengan kata-kata mereka ini. Mereka ini hanya pandai berkata-kata serta suka buat apa sahaja, asalkan orang akan percaya.

Disebabkan kebodohan, kelantangan, kebiadaban penyokong serta pencacai Pas di Masjid Tanah ini, dengan mencabar rakan-rakan BDJ untuk membuktikan adakah betul kenyataan mereka yang mengatakan bahawa isteri kepada calon PAS Masjid Tanah orang Melaka???

INI BUKTINYA !!!

Kepada pencacai Pas di Masjid Tanah, tolong tanya kepada calon anda, betulkah `Amiratul Munirah Binti Yahaya' isterinya??? Mengundi di Sek. Keb. Bandar Baru Darulaman, Jitra KEDAH ??? Bandar Baru Darulaman tu MELAKA ke ??? Dan satu lagi kod kad pengenalan 71 tu kod mana yer ??? Kod 71 tu lahir kat Melaka ke ??? 

Setelah diasak dengan isu bukan anak tempatan, akhirnya calon Pas ini akur dan seterusnya menukar alamat kediamannya di Masjid Tanah baru-baru ini. Ianya dibuktikan oleh seorang pencacai yang bijaksana dengan mengupload gambar di facebook. Lihat gambar di bawah, Kad Pengenalan serta alamat baru terkini calon Pas P134 Masjid Tanah Saudara Nasaie Ismail. Tukar alamat sekalipun, mengundi tetap di Pahang bro hehehehe. Yang kelakarnya, pencacai yang bijaksana ni lupa nak hitamkan no ic Nasaie yang di bawah gambar ic tu hehehe Selanjutnya KLIK SINI



P/S : Kepada Nasaie, BDJ serta rakan2 lain memohon ampun dan maaf kerana tiada niat kami nak menyentuh peribadi anda dan keluarga. Akan tetapi, ini kerana kebijaksanaan, kepandaian, kecerdikkan serta soal cabar mencabar oleh pihak  penyokong dan pencacai anda di Masjid Tanah. Apa pun BDJ serta rakan2 seperjuangan di Masjid Tanah ingin mengucapkan tahniah kerana anda telah menukar alamat tebaru di sini. Satu soalan cepu emas BDJ serta rakan2 di Masjid Tanah untuk anda, sempat ke balik mengundi di Pahang dan Kedah ??? Tunaikanlah tanggugjawap anda kepada Negara, dengan MENGUNDI. Saya pilih MENGUNDI....




Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.
Post a Comment