kekalkan

kekalkan

Thursday, March 28, 2013

PANAS !! PAS MASJID TANAH HILANG TELUR ! CALON PARLIMEN BUKAN ANAK TEMPATAN !!


Masjid Tanah, 28 Mac - Tak sangka taktik "lompat si katak lompat" ala Lim Guan Eng kini dipratikkan oleh ahli politik PAS di Masjid Tanah. Sepertimana yang kita sedia maklum Lim Guan Eng lahanat tu telah ditolak oleh rakyat Melaka dan seterusnya meraih simpati orang Penang. Kini PAS Masjid Tanah turut  mengikut jejak langkah Khalifah Lim Guan Eng pujaan mereka dengan meletakkan orang luar iaitu "Mohd Nasaie Ismail" merangkap Setiausaha Akhbar Presiden PAS ,Hadi Awang sebagai calon mereka dalam PRU 13 ini di Masjid Tanah. Apa dah tiada calon PAS di  Masjid Tanah yang lebih layak lagi ke ??? Apa yang dia ni tahu tentang Masjid Tanah ???

Masjid Tanah merupakan kubu kuat Barisan Nasional. Parlimen serta 5 kerusi Dewan Undangan Negeri dimenangi oleh Barisan Nasional dalam PRU12 lepas dan semua YB adalah calon dari UMNO. Yang peliknya kenapa PAS di Masjid Tanah ini tidak meletakkan calon dikalangan anak tempatan ??? Mengapa perlu orang luar??? Mana perginya Ustaz2 PAS dalam Masjid Tanah???



Mari kita berkenalan sedikit dengan calon PAS untuk PRU 13 ni. Gamabar di atas memaparkan wajah Mahasiswa UM- PMIUM pro PAS iaitu Mohd Nasaie Ismail mahasiswa tahun akhir UM. Dahulunya beliau ialah Presiden Kelab Islam Hadhari UM (berlakon baik depan TNC sebagai kelab yang sokong kerajaan). Pembodeklah ni. Sekarangnya dia dah kantoi dan beliau kelihatan dalam team parti Keadilan.Cerita  lanjut boleh baca di SINI


No comments: