kekalkan

kekalkan

Wednesday, January 2, 2013

MASJID TANAH : PEMIMPIN UMNO BN DAN ARAK DI MAJLIS MAKAN MALAM???

Majlis Makan Malam yang dianjurkan oleh Persatuan Kebajikan Kim Lan Paya Mengkuang pada 28 Disember 2012 yang lalu, mendapat perhatian BDJ untuk berkongsi dengan teman-teman seperjuangan di Melaka mahupun seluruh Malaysia. Masakan tidaknya, Majlis yang berlansung di Dewan Paya Mengkuang ini dihadiri seramai 1,000 orang penduduk yang berbangsa Cina malah perasmi Majlis Makan Malam tersebut adalah Timb. Menteri Dalam Negeri yang merupakan Ahli Parlimen di Kawasan itu.


Majlis yang berlansung ini juga dihadiri oleh seorang YB ADUN Kawasan yang mana Paya Mengkuang adalah salah satu peti undi dari kawasan yang ditadbirnya selaku YB ADUN. Menjadi persoalan BDJ mengapa Majlis Makan Malam ini tidak dipenuhi dengan ARAK ??? sedangkan tetamu yang hadir pada Majlis itu kesemuanya adalah berbangsa Cina. Adakah ini satu penghormatan oleh kaum Cina kepada pemimpin yang beragama ISLAM yang hadir ke Majlis tersebut ??? Cuba anda perhatikan dengan mata kepala anda sendiri, adakah terdapat botol-botol ARAK di Majlis ini ??? 

WAH !!! ARAK BOTOL PLASTIK KE ??? WAKAKAKAKA

BUKA MATA BUKA OTAK !!!
JANGAN JADI CAI PR YG KUAT MAKAN DEDAK !!!

Cer....Bandingkan plak dengan Majlis Makan Malam Pakatan Rakyat di Paya Mengkung ni....

Majlis Makan Malam Pakatan Rakyat berlansung di tempat yang sama (Paya Mengkuang) yang mana penduduknya berbangsa Cina. Majlis ini berlansung pada pada bulan Oktober 2012 yang lalu. BDJ nak ko orang semua celik dan perhatikan betul-betul, Majlis yang dijalankan malam tersebuat dihadiri oleh pemimpin-pemimpin tertinggi PAS. Masakan tidaknya, Pesuruhjaya PAS MELAKA, dan beberapa orang pemimpin tertinggi PAS dan PKR yang beragama ISLAM. 

Lebih 1,000 yang hadir dari pelbagai bangsa. Tahniah orang Masjid Tanah - Pesuruhjaya PAS Melaka... Siap ucapan tahniah lagi tu, Majlis yang dipenuhi ARAK !!! ARAK !!! ARAK !!!

Ayoyoyoyo YB Nizar pun HADIR gak ke ??? 

PAS dulu..... hamPAS kini

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



No comments: