kekalkan

kekalkan

Tuesday, December 4, 2012

PANAS !!! Dari Melaka : Kerana Terlalu Banyak Makan DEDAK Cai PR Jadi LEMBAB !!!


Kesian BDJ melihat keadaan pencacai-pencacai PR di Masjid Tanah, Melaka ni. Mana tak nya mereka pandai menegur Puteri Masjid Tanah, tp tak pandai dan takut untuk menegur anak Azmin Ali yang 98% terang lagi bersuluh BOGEL... Mana NIK AZIZ dan PENCACAI PAS yang suka melaungkan HUDUD !!! HUDUD !!! HUDUD !!! NEGARA ISLAM !!! Tu lah, pasal banyak makan DEDAK sampai terlupa kan??? ekekekeke makan DEDAK banyak mesti jadi LEMBAB !!!

98% bogel tinggal buka spender dan coli jer lagi ekekeke

FUHHH!!!,.Sampai wanita dan puteri UMNO menutup aurat pun dikatanya atas segala berkat jasa Kerajaan negeri Kelantan (PAS).Nyanyuk ke apa?.PAS tak tahu ke menutup aurat tu adalah perkara yang sememangnya wajib dalam Islam.Semuanya jasa PAS ker?Benarkah Wanita dan Puteri Umno bertudung kerana jasa Pas.?.besar jugak jasa Pas nie ekk?Wanita tak kira Umno ker apa ker..klu pakai tudung itu tanda mereka taat pada perintah Allah..tak ada kena mengena dgn Pas punnnn.!!!.perasan tak sudah2.!!!



Kalau  begitu, Segala yang tercatat pada carta di bawah adalah daripada berkat jasa kerajaan PAS Kelantan la ye?...Peningkatan HIV paling tinggi di Negeri Serambi Mekah yg selalu melaungkan HUDUD !!! HUDUD !!! HUDUD !! Ngeh3.


Nak lebih lanjut lagi KLIK SINI

BDJ nak peasan pada cai2 PT kat Masjid Tanah Melaka, jangan mimpi lah nak MENAWAN Masjid Tanah  mahupun Melaka. PAS tak pernah menang satu KERUSI pun di Melaka. Cai2 mereka pun banyak makan DEDAK pasal tu lah dah tak ada modal nak buat. Buka AIB org, AIB sendiri dari besar rupanya...ekekekekeke 

ISU ARAK APA CERITA ???? 

DISEBABKAN KEMARUK NAK MENANG KERUSI PERTAMA DI MELAKA...MAKA BEGINILAH JADINYA PR DI MELAKA. MABOK....MABOK....MABOK DULU 

KATA DULANG PAKU SERPIH .... KATA ORANG DIA YANG LEBIH ....

No comments: